pondělí 12. listopadu 2012

Kamarádství nebo falešné kamarádství?

Zdravím všechny!Začnu asi tím nejhorším v mém minulém týdnu(ano vím,dřív jsem nestihla aktualizovat).Už jste někdy zažili že vás vaše kamarádka celou dobu jenom využívala a přišla za váma jenom když něco potřebovala?A vy jste to přehlíželi protože jste jí měli rádi?No,já ano.Pohádali jsme se kvůli blbosti,a já na ní vytáhla jaká je a že mnou jenom manipuluje,no měla jsem pravdu,ale to co ona napsala mě bych od ní nečekala.Nebudu to tu víc rozebírat,prostě jsem přišla o kamarádku,která byla skoro jako moje druhá nejlepší.A teď trochu optimismu :) Protože jsem na Hotelové škole,3 mí učitelé se rozhodli zapojit se do soutěže v dělání bramborového salátu :D Je to v sobotu 1.12.,takže logicky neměl nikdo zájem,tak jsem si řekla ještě se dvěma spolužačkama,že by to mohla být zábava!Příští týden už mám praxi na celé dva týdny,takže budu mít víc času,protože se nebudu muset učit a nebudu muset dojíždět do Teplic.Zatím se mějte pěkně a tady je pár random fotek ze školy atd.♥Džejný

Mareček arabem :D
Hodina vaření :) Jídlo bylo celkem poživatelný :D
A to už je moje dnešní večeře :)

A jak probíhal váš týden?A jak začal tento?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thanks for coment :)