pondělí 31. prosince 2012

HAPPY NEW YEAR?

Všem přeji šťastný nový rok,hodně štěstí, zdraví, a lásky,aby byl rok 2013 stejně dobrý nebo lepší než rok 2012 a aby se vám splnila vaše přání.Moje předsevzetí je: abych nepoužívala sprostá slova.
Pro mě tohle vážně byl ten nejhnusnější rok za celý můj život,svědčí o tom také smrt mojí babičky která zemřela včera.Já nový rok opravdu neprožiju ze začátku šťastně,musím na pohřeb a hlavně se z toho musím nějak vyhrabat.Mám depky a celý dny brečim,pryč ale s negativní náladou.I přes to přezevšechno mám pár přání která se mi doufám splní :) Tady jsou některý z nich:
A co vaše přání?Jste tak nároční jako já?:D



3 komentáře:

  1. jsem za tebe ráda,že už tenhle rok končí - příští bude jistě lepší!
    přeju jen to nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Priania máme podobné :) aj tebe prajem šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ti přeju vše nej a aby si se z té situace co nejdříve vyhrabala :).

    OdpovědětVymazat

Thanks for coment :)